Pentru început, digitalizarea business-ului tău poate să însemne trecerea documentelor în format digital, prin crearea unei arhive digitale. Alți pași de start ar fi crearea unor conturi pe social media: LinkedIn, YouTube, Facebook, Tiktok, Instagram etc. Colaborarea cu un procesator de plăți, dacă ai un magazin online, sau generarea AWB-urilor în site, odată cu plasarea comenzilor, pot fi alte modalități de digitalizare.
Odată ce ai trecut de etapele incipiente ale digitalizării, poți apela deja la soluții mai avansate. De exemplu, un chestionar afișat pe prima pagină a site-ului, care să te ajute să afli cât mai multe informații despre clienți.
Apoi, ai varianta unui spațiu de lucru digital pentru angajații tăi. Asta înseamnă o rețea care oferă servicii personalizate, bazate pe roluri, precum și datele, aplicațiile și instrumentele de colaborare necesare pentru ca angajații să lucreze de oriunde, pe orice dispozitiv și în orice moment. În acest fel, ei vor fi mai eficienți.
Nu uitați că digitalizarea trebuie să se facă în etape. Asigură-le angajaților tăi cursuri și training-uri pentru ca trecerea să fie una benefică pentru business-ul tău.
Digitalizarea afacerii este unul dintre serviciile noastre, așa că ne-ar face plăcere să vorbim mai multe cu tine despre asta. Contactează-ne aici.
Comentarios